0183 - 730469

Nutella 

Fraimworks, Jim Bakkum en een beroemde hazelnootpastagigant lopen een studio in… geen begin van een grap, maar een ‘Tasty’ video.
Instructievideo
Plan adviesgesprek

Nutella

Nutella heeft geen intro nodig, toch? Wie is er niet mee opgegroeid?! De ‘hazelnootpastagigant’ – dat neologisme gooien we even de wereld in – is alom bekend en alom aanwezig. De pasta is van origine Italiaans en werd in de jaren 60 op de markt gebracht. We hebben zelfs gelezen dat er elke 2,5 seconden ergens in de wereld een potje Nutella wordt verkocht, maar aan die uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend.

Voor dit project werkten we echter niet direct samen met Nutella, maar met een aantal bureaus die verantwoordelijk zijn voor Nutella’s PR.
Onze voordelen
Snel
Effectief
Creatief
Klaar voor de samenwerking?

Vraag aan ons

Voor Nationale Pannenkoekendag mochten we een video maken met Jim Bakkum. Het volledige script was bedacht door onze opdrachtgever Tasty Lemon, evenals de set dressing. Onze rol was even simpel als uitdagend: produceer een verfrissende video die niet aanvoelt als een instructievideo, maar waarin stiekem wel wordt verteld hoe je deze heerlijke pannenkoek bakt. Oh, en het is ook wel handig als mensen er trek van krijgen!

Onze aanpak

We filmden met drie camera’s. Eén camera stond vast op Jim, in het midden. De andere camera stond op een glider en bewoog heel subtiel van links naar rechts, om mooie tussenshots van Jim en gerechten te maken. Een derde camera werd gebruikt voor de close-ups, de echte ‘Tasty shots’.

De uitdaging voor deze video zat hem in de keuken: we filmden in een prachtige open keuken, met enorm veel daglicht. Omdat we echter de hele dag aan het filmen waren, veranderde het licht gaandeweg. Met behulp van kleurcorrecties hebben we ons uiterste best gedaan om consistentie in de kleuren te krijgen. Het was prettig om met een ervaren acteur als Jim te werken, al kan hij in de keuken nog wel wat bijles krijgen.

Resultaat

We hebben een lange video opgeleverd voor de website van Nutella en YouTube en een korte voor de socials. De video’s zijn opgeleverd in verschillende formaten: liggend, staand en vierkant. Of ze goed bekeken zijn? Wat denken jullie zelf? 
Klaar voor de samenwerking?

Volg ons op de socials

Vanuit een strategie content bedenken en deze content verspreiden op de voor de doelgroep relevante kanalen: Fraimworks in een notendop! Hoe we dit doen en voor wie we dit doen, proberen we zo goed mogelijk uit te leggen op de website. Toch blijft alles wat we doen 'op maat', omdat we precies datgene doen wat jij nodig hebt. We zijn trots op onze klanten en onze cases en daarom proberen we veel te delen op onze socials. Heb je de website helemaal bekeken? Of wil je liever sneller door ons werk heen scrollen? Check vooral onze socials!

@fraimworks
Fraimworks
Creative Branding Agency

Nieuwsgierig geworden naar wat wij voor je kunnen doen?

Onze experts helpen je graag verder!
Stel een vraag

Veelzijdig

WordProof Timestamp

Bull Renovatievloer

1 2 3 15
Bekijk meer cases
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram