0183 - 730469

AWL Moerdijk

“But what does it take?” Capturing the heart of the logistic world.
Brand film
Social media snippets
Plan adviesgesprek

Over AWL Moerdijk

AWL Moerdijk is een logistiek dienstverlener in Moerdijk, gespecialiseerd in de centrale opslag van gevaarlijke stoffen, food en non-food goederen. AWL heeft grote klanten, maar ook grote oplossingen voor elke grote uitdaging. Hoe? Door te putten uit een stevige basis van kennis en ervaring.
Onze voordelen
Snel
Effectief
Creatief
Klaar voor de samenwerking?

Vraag aan ons

AWL draait goed en is groeiende. Er is niet direct behoefte aan nieuwe klanten, maar de organisatie kan nog wel wat groei aan. Daarnaast is het interessant om huidige klanten te laten zien dat AWL ongoing is en dat AWL méér is dan een opslag- en transportbedrijf. Ook is het voor AWL altijd interessant om, soms samen met recruitmentbureaus, nieuwe mensen aan zich te binden, op allerlei niveaus. De website van AWL wordt prima bezocht en ook de socials hebben een redelijk bereik. Een directe behoefte om dit te vergroten is er niet.

Onze aanpak

“AWL is meer dan een opslag- en transportbedrijf,” was een zin die ons bewoog. Hoe laat je dit zien aan de doelgroepen potentiële klanten, bestaande klanten en potentiële medewerkers? En wat betekent ‘méér dan een opslag- en transportbedrijf”? Als snel kwamen we tot de conclusie dat een video hét middel is: AWL kan deze tonen op verschillende beurzen, mailen naar bestaande contacten én op de website en socials verspreiden voor eventuele nieuwe aanwas.

Voor de inhoud van de video, hebben we verder ingezoomd op waarom AWL meer dan een opslag- en transportbedrijf is. In één van de brainstormsessies, kwamen we tot de kern: wat jouw logistieke uitdaging ook is, AWL weet precies wat het moet doen om op maat de perfecte oplossing te bieden. “We know what it takes”. Aan de hand van deze keyphrase schreven we een voice-over en werkten we scènes uit.

Resultaat

We produceerden een video waarin we uitleggen hoe AWL haar doelen met een gemotiveerd en gevarieerd team behaalt. In deze ongeveer 90 seconden durende video komt de identiteit van AWL duidelijk naar voren. Natuurlijk roept de video ook vragen op: wat doen jullie dan precies? En hoe kunnen jullie mij helpen? Maar daar is de website voor! De video triggert, de website legt uit.

Naast deze brandfilm voorzagen we AWL ook van tientallen foto’s en korte videosnippets voor de socials.
Klaar voor de samenwerking?

Volg ons op de socials

Vanuit een strategie content bedenken en deze content verspreiden op de voor de doelgroep relevante kanalen: Fraimworks in een notendop! Hoe we dit doen en voor wie we dit doen, proberen we zo goed mogelijk uit te leggen op de website. Toch blijft alles wat we doen 'op maat', omdat we precies datgene doen wat jij nodig hebt. We zijn trots op onze klanten en onze cases en daarom proberen we veel te delen op onze socials. Heb je de website helemaal bekeken? Of wil je liever sneller door ons werk heen scrollen? Check vooral onze socials!

@fraimworks
Fraimworks
Creative Branding Agency

Nieuwsgierig geworden naar wat wij voor je kunnen doen?

Onze experts helpen je graag verder!
Stel een vraag

Veelzijdig

WordProof Timestamp

Bull Renovatievloer

1 2 3 15
Bekijk meer cases
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram