0183 - 730469

Proeverz

In 2020 benoemd tot beste lunchroom van Nederland, maar nog steeds met volle aandacht voor zelfs de kleinste proevertjes.
Mediapartner
Website
Plan adviesgesprek

Proeverz

Lunchroom Proeverz in Gorinchem werd in 2020 verkozen tot beste lunchroom van niet alleen Gorinchem, maar heel Nederland. Sindsdien is Proeverz een begrip geworden. Een heel gezellig begrip.

Als familiebedrijf is Proeverz met een speciaal kindermenu en een speelhoek bijzonder kindvriendelijk én is hun werkwijze geschoeid op de leest van bepaalde kernwaarden. De belangrijkste daarvan zijn behulpzaamheid en zorgvuldige aandacht voor bezoekers en voor elkaar in teamverband. Stel je dat zo voor: bestelt een kind of oudere een stukje vlees waar diegene met zijn mes niet doorheen komt, dan zal een serveerster of serveerder helpen snijden.

Die kernwaarden hebben Proeverz grootgebracht, en zij verdienen het om online van alle kanten belicht te worden!
Onze voordelen
Snel
Effectief
Creatief
Klaar voor de samenwerking?

Vraag aan ons

Proeverz was één van de eerste bedrijven waarvoor we social media mochten verzorgen. We mogen dus wel spreken van een bijzondere en hopelijk onbreekbare band! We voerden intensieve gesprekken met managers en medewerkers. In de beginfases focuste de lunchroom vooral op het opbouwen van een trouw en tevreden lokaal klantenbestand. Nadat Proeverz in 2020 uitgeroepen werd tot beste lunchroom van Nederland, verschoven de ambities naar een hoger niveau.

De huidige wens van de lunchroom is het bereiken van een groter, nationaal publiek. Proeverz moet niet alleen in omgeving Gorinchem grote bekendheid vergaren, maar het liefst in heel Nederland. De prijs in 2020 heeft die bekendheid gedeeltelijk bewerkstelligd, maar helemaal zijn we er nog niet. Nog niet.

Naast de ontwikkeling van naamsbekendheid vormde de ligging van Proeverz een uitdaging. De lunchroom ligt niet in de binnenstad van Gorinchem, maar in het Piazza Center. Proeverz moest dus beter op de kaart gezet worden: iedereen moest de snelste weg kennen naar een heerlijke lunch.

Onze aanpak

Meerdere communicatiediensten zijn nodig om de lunchroom binnen een steeds breder bereik te marketen. In de loop der tijd zijn wij daarom allround mediapartner geworden: want als je een lunchroom naar een hoger niveau tilt, moet je alle touwtjes in handen hebben! Naast een social media campagne was extra foto- en videocontent nodig voor zowel de socials als de website van Proeverz, en af en toe een geprint artikel voor in de lunchroom zélf. Want wat is een eetgelegenheid zonder sfeer?

Voorbeelden van de videocontent die wij produceerden zijn een dynamische B-roll video voor de socials – met alle kanten op vliegende koffiebonen – en een aftermovie van een Valentijnsdiner voor kids die Proeverz organiseerde.

We maakten GIFjes voor gebruik in Instagram posts om interactiviteit met het publiek te stimuleren. Daarin spelen de eigenaren en medewerkers van de lunchroom, oftewel de Proeverz familie, de hoofdrol. Het zijn vrolijke bewegende meesterwerkjes geworden, al zeggen we het zelf.

Daarnaast ontwerpen en leveren we creatief printwerk, zoals kleurplaten van Sint en Piet voor Sinterklaas. Getrouw aan de aandacht voor kinderen die de lunchroom altijd heeft en daarmee volledig volgens karakter.

Bij Fraimworks zijn we gehecht geraakt aan Proeverz… en we genieten dan ook regelmatig van hun heerlijke broodjes. Kom je een keer in de lunchroom, spot dan ook ons logo op de mouwen van familie Proeverz. Een stukje Fraimworks in het Piazza Center: ons home away from home.

Website en Webshop

Aan deze dienst voor Proeverz besteden we graag extra aandacht. Proeverz had een webshop met weinig flexibiliteit. Elke wijziging moest via derden en kostte geld. Daarnaast werd het online bestellen van hun heerlijke producten afgehandeld via een extern pakket. Dit alles maakte de exploitatie van de webshop inefficiënt en onnodig duur. Verder waren er wensen om zelf in controle te zijn als het gaat om wanneer iemand wel of niet iets kan bestellen en welke verzendmethodes dan beschikbaar zijn. Als laatste was er de wens om via een “Proeverz” account, zakelijk klanten op rekening te laten betalen.
Klaar voor de samenwerking?

Volg ons op de socials

Vanuit een strategie content bedenken en deze content verspreiden op de voor de doelgroep relevante kanalen: Fraimworks in een notendop! Hoe we dit doen en voor wie we dit doen, proberen we zo goed mogelijk uit te leggen op de website. Toch blijft alles wat we doen 'op maat', omdat we precies datgene doen wat jij nodig hebt. We zijn trots op onze klanten en onze cases en daarom proberen we veel te delen op onze socials. Heb je de website helemaal bekeken? Of wil je liever sneller door ons werk heen scrollen? Check vooral onze socials!

@fraimworks
Fraimworks
Creative Branding Agency

Nieuwsgierig geworden naar wat wij voor je kunnen doen?

Onze experts helpen je graag verder!
Stel een vraag

Veelzijdig

WordProof Timestamp

Bull Renovatievloer

1 2 3 15
Bekijk meer cases
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram